Vés enrere La UPF aprova un mínor en Plurilingüisme

La UPF aprova un mínor en Plurilingüisme

El nou mínor permetrà als estudiants especialitzar-se en pluriculturalitat i multilingüisme i inclourà més de 20 cursos de la Facultat de Traducció i interpretació, d’Idiomes UPF i del Campus Plurilingüe.
25.07.2018

La UPF va aprovar el 12 de juliol del 2018 el mínor en Plurilingüisme, un itinerari especialitzat que reconeix l’esforç i la dedicació dels estudiants en la formació en llengües estrangeres. Els estudiants de grau o màster que apostin per cursar-lo podran triar entre els cursos següents, amb un mínim de 20 i un màxim de 30 crèdits ECTS:

Curs Tipus Òrgan acadèmic Crèdits
Alemany Llengua Idiomes UPF o Facultat de Traducció i Interpretació 3, 4, 6 ECTS
Alemany Cultura Campus Plurilingüe 1 ECTS
Alemany Estratègies d'aprenentatge Facultat de Traducció i Interpretació 6 ECTS
Anglès Llengua Idiomes UPF 3, 6 ECTS
Àrab Llengua Idiomes UPF 3, 6 ECTS
Àrab Cultura Campus Plurilingüe 1 ECTS
Francès Llengua Idiomes UPF o Facultat de Traducció i Interpretació 3, 4, 6 ECTS
Francès Cultura Campus Plurilingüe 1 ECTS
Francès Estratègies d'aprenentatge Facultat de Traducció i Interpretació 6 ECTS
Intercomprensió Llengua Facultat de Traducció i Interpretació 4 ECTS
Italià Llengua Idiomes UPF 3, 6 ECTS
Italià Cultura Campus Plurilingüe 1 ECTS
Japonès Llengua Idiomes UPF 3, 6 ECTS
Llengua de signes catalana Llengua Facultat de Traducció i Interpretació 4 ECTS
Llengua de signes catalana Estratègies d'aprenentatge Facultat de Traducció i Interpretació 6 ECTS
Roaming! Llengues per a la mobilitat Cultura Idiomes UPF 1 ECTS
Rus Llengua Idiomes UPF 3, 6 ECTS
Rus Cultura Campus Plurilingüe 1 ECTS
Xinès Llengua Idiomes UPF 3, 6 ECTS
Xinès Cultura Campus Plurilingüe 1 ECTS

Entre els cursos disponibles s’oferirà per primer cop el Roaming! Llengües per a la mobilitat, una activitat virtual adreçada als estudiants que vagin d’Erasmus que té com a objectiu ajudar els alumnes a prendre consciència de la importància dels valors de la interculturalitat i el plurilingüisme.

El mínor en Plurilingüisme ofereix també l'oportunitat d'incorporar 6 crèdits a l'expedient dels estudiants que van acreditar un nivell B2 o superior de llengua estrangera entre els cursos acadèmics 2014-2015 i 2017-2018, seguint l'article 211 de la Llei 2/2014 del Parlament de Catalunya.

Properament les facultats s'adreçaran als estudiants amb informació detallada sobre com sol·licitar el mínor en Plurilingüisme.