Vés enrere EDvolució, el nou model educatiu que està construint la UPF per adaptar-se als reptes del segle XXI

Es tracta d'un projecte, actualment en fase de gestació, en què participen els diversos departaments i facultats de la Universitat, i que es preveu que estigui enllestit el curs 2019-2020. Josep Lluís Martí, vicerector per a projectes d'innovació, va presentar el nou model a la cimera d'excel·lència docent organitzada recentment per Times Higher Education a la Universitat de Glasgow.
18.07.2018

EDvolució és el nou model educatiu cap al qual està avançant la Universitat Pompeu Fabra, per tal d’adequar-se a les necessitats dels professionals, de les empreses i dels agents socials del futur. Actualment aquest projecte està en fase de gestació, a través d’un procés en el qual participen tots els departaments i les facultats de la Universitat, i està previst que es posi en marxa el curs 2019-2020.

Josep Lluís Martí, vicerector per a projectes d’innovació de la UPF, va exposar el nou model en el decurs de la primera cimera sobre excel·lència docent organitzada per Times Higher Education (THE), que va tenir lloc del 10 al 12 de juliol del 2018 a la Universitat de Glasgow, i en el decurs de la qual es va presentar el nou Europe Teaching Rankings 2018.

Amplia la notícia