Vés enrere 8 research fellows de la European Institute University visiten la UPF en el marc del 2018 Max Weber Teaching Practice Week

Del 14 al 18 de maig els Max Weber fellows cursaran la Teaching Practice Week acompanyats per tutors de les facultats d’Economia, Dret, Ciències Polítiques i Humanitats.

14.05.2018

Cada any, entre 5 i 10 investigadors internacionals en les àrees de Dret, Història, Economia, Ciències Polítiques i Humanitats de l’European Institute University (Florència, Itàlia) es traslladen a la UPF per cursar la Max Weber Teaching Practice Week, una setmana en què reben formació sobre com impartir docència universitària.

Enguany, Per Andersson (Suècia), Zbigniew Truchlewski (Polònia), Francesca Lagioia (Itàlia), Iakovos Iakovidis (Grècia), Denis Gorea (Romania), Seetha Menon (Índia), Christos Tsakas (Grècia) i Leonardo Carrio Cataldi (Argentina) seran acollits durant una setmana per diversos tutors de les diferents Unitats de Coordinació Acadèmica de la UPF.

Durant la seva estada, els Max Weber fellows imparteixen pràctiques docents en les seves disciplines, obtenen formació especialitzada en docència innovadora i tenen l’oportunitat de conèixer professors i investigadors de les seves àrees de coneixement. A més, des del CLIK i Idiomes UPF se’ls ofereix un elaborat programa de formació i avaluació de les seves competències docents.

La UPF és una de les universitats partner del Max Weber Programme juntament amb el University College of London (Regne Unit), el Trinity College Dublin (Irlanda), la Universitat de Humboldt (Alemanya), la Masarykova Univerzita de Brno (República Txeca) i el mateix European University Institute (Itàlia). La nostra universitat participa en aquest programa des de 2010 i fins avui ha acollit més de 55 investigadors internacionals.

Mira el vídeo de la Teaching Practice Week d'aquest any: