Vés enrere Aquest Sant Jordi regala llibres UPF sobre innovació pedagògica!

Aquest Sant Jordi regala llibres UPF sobre innovació pedagògica!

Aprender a enseñar, d’Oriol Amat, i Narrativas Transmedia: Cuando todos los medios cuentan, de Carlos Scolari són dos dels llibres que el CLIK us proposa per aprofundir en innovació docent.

18.04.2018

Aprender a enseñar (Profit Editorial, 2000) és una obra basada en l’experiència docent d’Oriol Amat que pretén posar sobre la taula aspectes millorables de la docència per tal de transformar les classes en un espai en què l’alumnat aprengui i millori les seves competències d’una manera lúdica. Amat es centra a proposar mètodes didàctics i pedagògics per contribuir a la qualitat de la docència i convida a reflexionar sobre aquestes qüestions a través d'exercicis o casos pràctics. Oriol Amat i Salas és catedràtic d’Economia Financera i Comptabilitat de la UPF, President de l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció i President de la Comissió de Comptabilitat del Col·legi d’Economistes de Catalunya, entre d’altres.

Narrativas Transmedia: cuando todos los medios cuentan (Ediciones Deusto, 2013) analitza de manera crítica el rol i els missatges que transmeten els diferents mitjans de comunicació d’avui. Les reflexions d’Scolari s’adrecen majoritàriament a professors i estudiants de comunicació, però també a professionals del periodisme, del cinema i de la producció audiovisual. Carlos Alberto Scolari és professor de la UCA de Comunicació de la UPF i investigador principal dels projectes Transmedia Literacy (programa Horizon 2020 de la UE – 2015/18) i Transalfabetismos.

Altres recomanacions sobre innovació educativa: