Vés enrere El projecte HEIRRI publica una recerca sobre l’ensenyament de la RRI a la universitat

L'equip del projecte HEIRRI (Higher Education Institutions and Responsible Research and Innovation), coordinat per la  Gema Revuelta a través del Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF), ha publicat un article científic sobre l'ensenyament de la Investigació i Innovació Responsables (RRI) .
14.02.2018

En l’article  "Teaching Responsible Research and Innovation: A Phronetic Perspective” s’explica que tot ensenyament d’RRI (Recerca i Innovació Responsable) ha d’invocar en l’alumnat un sentit de la responsabilitat social i l'ha de nutrir de sabiesa i ètica pràctiques perquè actui de manera responsable en contextos complictas.

Llegiu la notícia AQUÍ