Vés enrere El CLIK, centre de referència per a professors de Bydgoszcz (Polònia)

El CLIK, centre de referència per a professors de Bydgoszcz (Polònia)

28 professors del Centre de Formació de Professorat de Cuyavia i Pomerania de Bydgoszcz van visitar el CLIK el passat dijous 5 d’octubre.
17.10.2017

Els professors van voler conèixer el sistema d'ensenyament universitari de Catalunya i, en concret, de la UPF i van expressar interès per la innovació docent que s’està duent a terme des del CLIK i les possibilitats de desenvolupament professional per a professors universitaris que actualment ofereix la nostra universitat.

Manel Jiménez, director acadèmic del CLIK, i Ingrid Sabaté, coordinadora de l’Àmbit de Formació al professorat de la UPF van ser els encarregats de mostrar-los l’estratègia d’innovació docent de la universitat.

A més, els professors Pol Capdevila, del departament d’Humanitats; Vanesa Daza, del departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions; Humberto Llavador, del departament d’Economia i Empresa; i Carlos Scolari, del departament de Comunicació, van participar en sessions de bones pràctiques i van aprofitar per intercanviar experiències d’innovació docent amb els seus homòlegs polonesos.

“Aquest tipus d’intercanvis són clau per a la internacionalització de les nostres propostes d’innovació i ens enorgulleix profundament que hagin triat la UPF per a aquesta visita”, declarava Manel Jiménez, director acadèmic del CLIK.

En acabar, el grup va visitar les instal·lacions de disseny, producció i postproducció del material multimèdia i MOOC del Campus de Poblenou.

Programa de la visita