Vés enrere El revulsiu d’EDvolució arriba a les assignatures de la UPF, immerses en un procés de transformació i innovació

88 assignatures de l’àmbit del grau repartides entre totes les facultats i centres de la Universitat, amb un impacte global sobre 5.378 estudiants, han obtingut el segell EDvolució a la seva Aula Global a finals del curs 2021-2022. Aquest reconeixement visibilitza les bones pràctiques acadèmiques i el compromís amb el nou Marc Educatiu Comú per part del professorat, després de participar en la formació i l’acompanyament ofert pel Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement (CLIK).
05.09.2022

Llegiu el reportatge complet en aquest enllaç. Hi torbareu un resum del recorregut d’EDvolució, des de la seva gestació com a  projecte, fins al moment de convertir-se en el Marc Educatiu Comú de la UPF. També s’hi expliquen els conceptes de segell EDvolucióPla d’Aprenentatge i quines són les 6 competències transversals i identitàries de la UPF. Finalment, hi trobareu algunes experiències de professorat que ja ha incorporat millores en les seves assignatures.

Per saber-ne més:

04. Educació de qualitat