Vés enrere Arriba la nova convocatòria d’ajuts PlaCLIK!

Arriba la nova convocatòria d’ajuts PlaCLIK!

A partir del 15 de juny, el PDI de la Universitat Pompeu Fabra ja pot fer la seva sol·licitud d’ajuts PlaCLIK

14.06.2021

Aquest any, la convocatòria està alineada amb la filosofia del projecte EDvolució, que a partir de l’any que ve ja es materialitzarà a les aules i als entorns virtuals de la UPF. Podran optar-hi els docents que durant el curs vinent tinguin docència assignada i podran presentar fins a 2 projectes.

Els projectes s’emmarcaran en 4 tipologies:

1. Projectes emmarcats en la Xarxa d’Innovació Educativa de la UPF:

La Xarxa d'Innovació Educativa és l’espai de coordinació entre els Responsables d’Innovació de les UCA, el vicerectorat per a projectes d’innovació, i el personal tècnic del CLIK. Té per objectiu impulsar i implementar estratègies de millora educativa a la UPF que impliquin la interacció i coordinació entre diverses UCA.

Els projectes d’aquesta tipologia van orientats en dues línies estratègiques de la Xarxa. Es poden presentar propostes per implementar aquestes temàtiques a assignatures específiques, grup d’assignatures o graus. El conjunt de propostes dins de la mateixa línia, es coordinarà de manera transversal:

• Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) i Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS): Consolidació del projecte iniciat al curs 2020-2021. Línia orientada a crear material educatiu sobre els ODS amb la metodologia d’ABP.
  • Treballs de Fi de Grau (TFG): Línia orientada a la millora en la  visibilització i difusió dels TFGs individuals o grupals, i promoure intercanvis entre alumnat i alumni.

2. Projectes de recerca sobre la docència: Projectes orientats a la investigació de pràctiques educatives per a la millora de la qualitat docent. Es prioritzaran aquells relacionats amb els eixos d’EDvolució.

3. Projectes col·lectius: Projectes de caràcter col·laboratiu, que engloben diverses matèries o que depassen el marc de les assignatures per construir propostes de caràcter transversal o interuniversitari.

4. Projectes individuals: Projectes d’un o més docents en una mateixa assignatura. S'entén com una categoria oberta a les necessitats i millora de la docència, focalitzada en un context concret amb impacte en un grup específic d’alumnat.

Més informació.