Vés enrere Programa Mentories al Grau Obert de la UPF

Programa Mentories al Grau Obert de la UPF

El Programa de Grau Obert de la UPF ha dissenyat, en col·laboració amb el CLIK, un programa de mentories per tal de facilitar l'accés a la Universitat, guiar i acompanyar els estudiants de primer en la seva adaptació social i institucional.

28.09.2016

El mentor, antic estudiant que ha accedit als estudis universitaris a través del Grau Obert, serà l'encarregat de fer l'acompanyament entre iguals i donar resposta als dubtes que sorgeixin als estudiants de primer ​d'aquest ​ curs, ​especialment  durant el primer trimestre, encara que la mentoria es desenvoluparà al llarg de tot l'any acadèmic.

​ Aquest curs 2016-2017 s'han seleccionat 8 estudiants com a mentors i, per facilitar la seva tasca, s'ha organitzat  un programa de formació format de dos mòduls: un de presentació del programa, on s'expliquen les caraterístiques i funcions que desenvoluparà el mentor i les reunions i trobades recomanades entre mentor-mentoritzat. El segon mòdul formatiu està basat en d'habilitats i competèn​cies per  realitzar una mentoria de qualitat.

l reconeixement que obtindrà el mentor com a participant en aquest programa será el següent:

·         2 crèdits ECTS

·         un certificat d'assistència a les sessions formatives

·         un certificat acreditatiu de la figura de mentor.