Vés enrere COST ACTION Researcher Mental Health (ReMO)

COST ACTION Researcher Mental Health (ReMO)

21.05.2020

CiSAL-UPF participa al COST ACTION ReMO, projecte que pretén estudiar la salut mental i el benestar dels investigadors, sent aquests un dels grups ocupacionals amb nivells més elevats de trastorns mentals. Aquest projecte té com a IP al Dr. Gábor Kismihók, de la Biblioteca Nacional de Ciència i Tecnologia d'Alemanya (TIB per les sigles en alemany), i comptarà amb la participació de diferents països: Àustria, Bulgària, Croàcia, França, Alemanya, Hongria, Islàndia, Irlanda, Israel Lituània, Malta, Moldàvia, Països Baixos, Noruega, Polònia, Turquia i Espanya. La Dra. Elena Ronda Pérez, de la Universitat d’Alacant i Investigadora Sènior Associada Ciberesp participarà des d’Espanya.

Aquest projecte utilitzarà un triple enfoc, desenvolupant un concepte marc d’estudi i eines que s’adaptin al món acadèmic; prenent una perspectiva multinivell sobre els possibles problemes; i utilitzant una diversitat de mètodes amb curts períodes de retroalimentació entre teoria i pràctica per avaluar les intervencions.