Vés enrere Webinar "Precarietat laboral i nous reptes per a la Salut Laboral"

Webinar "Precarietat laboral i nous reptes per a la Salut Laboral"

Webinar de salut laboral "Precarietat laboral i nous reptes per a la Salut Laboral" dia 11 de maig a les 13:00 h.

04.05.2020

Data: Dilluns 11 de maig de 2020. Hora: 13:00 a 14:00 h (hora espanyola).

Participa: Núria Matilla, investigadora post-doctoral al grup "The New World of Work" de la Unitat de Medicina Ocupacional de l'Karolinska Institute

Modera: Consol Serra, cap de Servei de Salut Laboral de l'PSMAR i directora de CiSAL.

Organitza: Centre de Recerca en Salut Laboral (CISAL) -IMIM-Universitat Pompeu Fabra. Servei de Salut Laboral de l'PSMAR.

En els últims anys, els estudis que analitzen la precarietat laboral com un determinant social de la salut han augmentat, però encara hi ha molts buits en la literatura: Quins són els mecanismes pels quals la precarietat laboral afecta la salut? Com afecta la precarietat laboral a les famílies i comunitats? Com afecta la salut tenir una trajectòria laboral precària? Quins nous mètodes d'investigació hem d'aplicar per incloure en els estudis les noves formes de treball?

En el grup "The New World of Work" de la Unitat de Medicina Ocupacional de l'Karolinska Institute estem treballant per respondre a totes aquestes preguntes.

A la sessió s'abordaran tots aquests temes i es presentaran resultats preliminars d'estudis que s'estan duent a terme.

Canal Youtube: Els vídeos de tots els webinars ja emesos estan disponibles al nostre canal