Vés enrere Curs sobre Salut Ocupacional Global a la Universitat Nacional de Costa Rica (UNA)

En el marc de el Conveni entre la Universitat Nacional de Costa Rica (UNA) i la Universitat Pompeu Fabra, es realitza el curs sobre Salut Ocupacional Global (veure programa) entre els dies 13 i 17 de gener de 2020. El curs està impartit pels professors Marianela Rojas de l'IRET-UNA i Fernando G. Benavides de CiSAL-UPF.

15.01.2020

En el marc de el Conveni entre la Universitat Nacional de Costa Rica (UNA) i la Universitat Pompeu Fabra, es realitza el curs sobre Salut Ocupacional Global (veure programa) entre els dies 13 i 17 de gener de 2020. El curs compta amb la participació de professionals de la salut ocupacional de Costa Rica, tant de professionals de l'I Instituto Nacional del Seguro, el Consejo de Salud Ocupacional del Ministerio de Trabajo i de la Caja Costarricense del Seguro Social, com a tècnics de seguretat i higiene d'empreses privades i institucions públiques. El curs està impartit pels professors Marianela Rojas de l'IRET-UNA i Fernando G. Benavides de CiSAL-UPF.

Veure programa