Vés enrere CISAL-UPF Presenta comunicacions en la XXXVII Reunió científica anual de la SEE 2019

CISAL-UPF ha presentat 3 comunicacions a la XXXVII Reunió científica anual de la SEE que s'ha celebrat a Oviedo els dies 3 al 6 de setembre a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut. Julio C. Hernando, investigador predoctoral de CISAL-UPF ha obtingut un premi a la millor comunicació presentada per personal investigador jove atorgat per la Societat Espanyola d'Epidemiologia.

13.09.2019

Comunicacions presentades:

• Hernando-Rodriguez JC, Serra-Saurina L, Benavides FG, Ubalde-Lopez M. Patrones de participación en el mercado laboral y su asociación con el curso de incapacidad temporal. Comunicació oral

• Ayala A, Ubalde-López M, Serra-Saurina L. Trayectoria laboral en personas trabajadoras jóvenes con incapacidad temporal por enfermedad mental. Poster

• Silva-Peñaherrera M, Lopez-Ruiz M, Merino-Salazar P, Gomez-Garcia A, Benavides FG. Self-perceived health inequalities in the working population of Latin America & the Caribbean. Poster electrònic

Veure programa