Vés enrere Pròxima sessió científica de Salut Laboral

Pròxima sessió científica de Salut Laboral

Dilluns 11 de juny a les 13:00 h. tindrà lloc la sessió científica de Salut Laboral "Desigualdades Sociales en la Salud de los trabajadores de 20 países de Latinoamérica y el Caribe”. La sessió estarà a càrrec de Giovanny Michael Silva Peñaherrera, Enginyer Comercial amb un Màster en Seguretat i Salut Ocupacional i Màster en Gestió Ambiental en la Industria per la Universitat Internacional SEK d’Equador. Actualment és Estudiant de doctorat de la Universitat Pompeu Fabra i desenvolupa la seva tesi doctoral en el Centre d’Investigació en Salut Laboral (CISAL)/ IMIM-UPF.

06.06.2018

Sessió de Salut Laboral, organitza: Servei de Salut Laboral, Parc de Salut Mar - Centre d'Investigació en Salut Laboral (CISAL), Universitat Pompeu Fabra

Data: Dilluns 11 de juny de 2018, a les 13:00 h. Lloc: Aula 61.129 (1ª Planta Edifici Docent C / Dr. Aiguader, 80 Campus del Mar -. Universitat Pompeu Fabra).

Títol: "Desigualdades Sociales en la Salud de los trabajadores de 20 países de Latinoamérica y el Caribe”. La sessió anirà a càrrec de Giovanny Michael Silva Peñaherrera, Enginyer Comercial amb un Màster en Seguretat i Salut Ocupacional i Màster en Gestió Ambiental en la Industria per la Universitat Internacional SEK d’Equador. Actualment és Estudiant de doctorat de la Universitat Pompeu Fabra i desenvolupa la seva tesi doctoral en el Centre d’Investigació en Salut Laboral (CISAL)/ IMIM-UPF

Resum: “Índices para medir las brechas de desigualdad según sexo, edad, nivel educativo y ámbito territorial, para 20 países de Latinoamérica y el Caribe (Argentina, Brasil, Bolivia, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Ecuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panamá, Paraguay, Perú, Puerto Rico, República Dominicana, Uruguay, Venezuela).”