Vés enrere Rànquing World's Top 2% Scientist de la Universitat de Standford

Rànquing World's Top 2% Scientist de la Universitat de Standford

Una vintena de professionals de l'Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques i de l'Hospital del Mar figuren al rànquing World's Top 2% Scientist de la Universitat de Standford. Als dos llistats apareix Fernando G. Benavides, investigador sènior de CISAL Melis-UPF/IMIM PSMAR.

07.11.2022

Aquest llistat té en compte els científics i científiques més citats en diverses disciplines, dividits en 22 camps de coneixement. La Universitat de Stanford, als Estats Units, acaba de publicar l'actualització de la llista que representa el 2% dels científics i científiques més citats en diverses disciplines. El World's Top 2% Scientist, en el qual figuren més de 200.000 persones dels més de vuit milions de professionals de la ciència considerats en actiu al món, recull 22 professionals de l'Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques i de l'Hospital del Mar en els seus dos rànquings, el que té en compte el conjunt de la seva carrera i el que se centra en els darrers anys. Als dos llistats apareix Fernando G. Benavides, investigador sènior de CiSAL MELIS-UPF/IMIM-PSMar.

Enllaç a la notícia