Vés enrere La UPF en el "Festival de Málaga. Cine en español"

La UPF en el "Festival de Málaga. Cine en español"

27.03.2017

El passat 25 de març, el "Festival de Málaga. Cine en Español" va anunciar el palmarès de la seva 20 edició. Entre les premiades, algunes produccions amb segell UPF.

A la secció de llargmetratges Zonazine, Julia Ist va guanyar la Biznaga de Plata a Millor Pel·lícula, la Biznaga a Millor Direcció i el Premi Movistar a millor pel·lícula. Produïda per Lastor Media, Julia Ist està dirigida i co-escrita per Elena Martín, Marta Cruanyes, Pol Rebaque i Maria Castellví, estudiants del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra. El fim es projectarà l'1 de maig al Festival d'A i el 14 de maig a la Filmoteca, en una projecció organitzada per la Comissió Europea.

En la secció oficial de curtmetratges, Gure hormek, de Las chicas de Pasaik (María Elorza y Maider Fernández, Màster en Documental de Creació UPF) va guanyar la Biznaga de plata al millor curtmetratge documental, i Dos sueños después, de Pilar Monsell (Màster en Documental de Creació UPF) es va alçar amb la Biznaga de plata premi especial del Jurat.

Podeu consultar el palmarès complet del Festival aquí.