Vés enrere 25/11/22. Seminari: "Paisatges i cossos virtuals en la cultura visual"

25/11/22. Seminari: "Paisatges i cossos virtuals en la cultura visual"

El proper divendres, 25 de novembre, tindrà lloc el seminari "Paisatges i cossos virtuals en la cultura visual” a l’Universitat de Girona.

17.11.2022

El proper divendres, 25 de novembre, tindrà lloc el seminari "Paisatges i cossos virtuals en la cultura visual” a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres de l’Universitat de Girona. La jornada ha estat co-organitzada pel grup CINEMA i la Universitat de Girona, i es desenvoluparà sota la direcció de l'Alan Salvadó. Entre altres ponents hi participaran, per part del grup CINEMA, l'Ivan Pintor, la Violeta Kovacsics, i el mateix Alan Salvadó, així com l’Oliver Pérez del grup MEDIUM.

Programa

• De 9.30h a 9.50h: Benvinguda i presentació del Seminari a càrrec d’Alan Salvadó.

• De 9.50h a 10.30h: Ponència a càrrec d’Ivan Pintor (Universitat Pompeu Fabra)

Horitzons, fronteres i desmaterialització del paisatge en el còmic: Pratt, Moebius, Schuiten.

• De 10.30h a 11.10h: Ponència a càrrec de Carolina Martínez (ERAM/Universitat de Girona)

Paisajes virtuales en el cine expandido de la vanguardia neoyorquina

Pausa cafè

• De 11.30h a 12.20h: Ponència de Vincent Deville (Université Montpellier 3)