Vés enrere Trobada internacional sobre clima, consum sostenible i economia local amb Carolin Baedeker i Swanhild Klink del’ Institut Wuppertal

L’Institut Wuppertal realitza investigacions i desenvolupa models, estratègies i instruments per a la transició a un desenvolupament sostenible a nivell local, nacional i internacional. La investigació sobre la sostenibilitat de l'Institut Wuppertal es centra en els reptes relacionats amb els recursos, el clima i l'energia i la seva relació amb l'economia i la societat.
08.07.2019

Dimecres, 3 de juliol al Centre InnoBA, la Càtedra Barcelona-UPF de Política Econòmica Local organitza la tercera conferencia sobre clima, producció i consum sostenible i economia local. En la trobada, dues referents internacionals en l’àmbit del clima i el consum sostenible, Carolin Baedeker i Swanhild Klink, acompanyades de representants de governs locals que han portat a la pràctica diferents mesures d’aquest àmbit, aproparan diferents visions i experiències. En la trobada participa també el Comissionat d’Economia Social, Desenvolupament Local i Consum, Alvaro Porro.

Carolin Baedeker és vicedirectora de la Research Unit Innovation Labs, Sustainable Production and Consumption, al Wuppertal Institute, un institut centrat en els reptes relacionats amb els recursos, el clima, l’energia, i la seva relació amb l’economia i la societat; i Swanhild Klink és cordinadora del projecte Neue Effizienz, un projecte per impulsar un ús de l’energia més efficient, tant a nivell de serveis públics (transport) com de les empreses en una regió.

Aquest acte s’emmarca en el cicle ‘Noves visions de les economies locals’, un projecte de la Càtedra de Política Econòmica Local entre la UPF i Barcelona Activa (Ajuntament de Barcelona). Amb aquestes conferències es proposa apropar la comunitat de persones vinculades professionalment al desenvolupament econòmic local a diversos nous enfocaments que es troben en vigor avui en dia a Europa.