Vés enrere Presentació del Llibre “Parados en movimiento” De Pere Jordar i Jordi Guiu

Presentació del Llibre “Parados en movimiento” De Pere Jordar i Jordi Guiu

El proper dia 13 de març, a les 17h, a la Sala Emprèn del Centre per a la Iniciativa Emprenedora Glòries de Barcelona Activa, tindrà lloc la presentació del llibre “Parados en movimiento: historias de dignidad, resistencia y esperanza“.

L’acte, organitzat per la Càtedra Barcelona UPF de la política local, i en col·laboració amb Barcelona Activa, anirà a càrrec dels autors del llibre, els professors Jordi Guiu i Pere Jodar i serà introduïda per la professora del Departament de Sociologia de la UAB, Teresa Torns.

28.02.2019

La desocupació i la pobresa són resultants del capitalisme neoliberal i de les seves accions. Sobre els aturats i pobres recau la sospita, o la certesa, que s'ho mereixen o que, si més no, no han fet prou per evitar la seva situació. Amb aquest llibre, els autors han volgut donar la paraula a algunes d'aquestes persones perquè elles mateixes, amb enteresa i dignitat, mostrin les seves vides resistents, i fins i tot sòbriament esperançades.

Ens agradaria molt poder comptar amb la teva presència el dia 13 de març, on esperem que la Càtedra i Barcelona Activa tornin a posicionar-se com espais de reflexió i oportunitat al servei de la ciutadania de Barcelona.

Detall de la sessió:

• Benvinguda i Presentació. Paco Ramos, Director Executiu d’Estratègies de Foment d’Ocupació de Barcelona Activa i David Sancho, Director de la Càtedra Barcelona UPF de la política local
  • Introducció a la publicació. Teresa Torns, Professora de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Presentació del llibre. Jordi Guiu i Pere Jordar, Professors de la Universitat Pompeu Fabra
  • Torn obert de preguntes

La finalització de l’acte està prevista a les 19 hores.

Ingrés lliure previ registre aquí