Vés enrere Documental CIUTAT EN BETA

Documental CIUTAT EN BETA

02.06.2023

El 14 de juny a las 12:30h es presentarà el documental CIUTAT EN BETA a  l'Aula 13.007 de l'edifici Ramon Turró del Campus Ciutadella.

El documental obre via a diferents reflexions entorn el teletreball, l’automatització del treball, i oportunitats d’ocupacions noves en diferents sectors econòmics. Així, ‘Ciutat en Beta’ planteja tots els escenaris possibles a futur en el món del treball a través d’una cinquantena de veus que valoren les transformacions socials, laborals i digitals. Durant la projecció, s’exposen casos de co-livings, plataformes, l’acceleració de la digitalització des de la Covid19, i una mirada 360º d’aquests impactes per als negocis locals i globals.

Aquesta activitat es organitza conjuntament des de la Càtedra PEL amb la col·laboració de la Facultat de Ciències Polítiques de la UPF. La presentació té lloc en el marc de la assignatura Polítiques Publiques 1 del Grau en Ciències Polítiques, coordinada per David Sancho i Andrea Noferini, i es oberta a tota la comunitat universitària.