Vés enrere Trobada amb la Sandra Pallarés, guanyadora de la primera edició del Premi Càtedra Ideograma – UPF

La guanyadora del premi va viatjar a Barcelona per conèixer l'activitat i l'equip de la Càtedra

17.06.2021

Sandra Pallarés Navarro es va reunir amb la direcció de la Càtedra a les instal·lacions de l'Universitat Pompeu Fabra i, a continuació, va realitzar una visita a la seu de la consultora ideograma, ubicada a la Fàbrica Lehmann de Barcelona.

El Premi Càtedra Ideograma – UPF, en la seva primera edició, va rebre 27 candidatures de 14 màsters diferents en l'àmbit de la comunicació i procedents de 12 ciutats. Conjuntament amb la guanyadora del premi, també es va reconeixer el treball de dues finalistes, Nagore Lana i Júlia Marcè, a les quals se les va obsequiar amb un lot de llibres sobre comunicació política.

Lot de llibres sobre comunicació política.

Durant la reunió amb la direcció de la Càtedra, es va fer entrega del dipmloma que certifica la seva condició de guanyadora del Premi Càtedra Ideograma - UPF amb el treball: «El discurso populista en Twitter». A continuació, es va fer una presentació de les activitats realitzades per la Càtedra fins al moment i es va debatre sobre les possibles línies d'investigació a desenvolupar en l'ampliació del seu treballo.

Carles Pont-Sorribes, director de la Càtedra amb Sandra Pallarés y Reinald Besalú, subdirector de la Cátedra.

Sandra Pallarés va visitar també la seu central de ideograma a Barcelona i es va reuniar amb l'Antoni Gutiérrez-Rubí, CEO de la consultora i impulsor de la Càtedra, així com amb varis membres del seu equip, amb qui es va acordar participar de forma activa en l'ampliació de la seva investigació i en la seva posterior difusió

Sandra Pallarés amb el seu díploma de guanyadora del Premi Càtedra Ideograma-UPF.

El resultat final d'aquesta ampliació de la investigación es farà públic a partir del mes d'octubre i es presentarà en el marc d'investigacions i activitats desenvolupades per la Càtedra.

Amb aquest premi, des de la Càtedra, volem constatar el nostre compromis amb les investigacions que realitzen els/les estudiants en el seus respectius màsters de l'àmbit de comunicació política, així com potenciar la seva visibilitat i la difusió del coneixement en un sentit ampli.