Vés enrere Entrega del Premi Càtedra Ideograma - UPF

Entrega del Premi Càtedra Ideograma - UPF

Publicació del veredicte final de la Comissió Avaluadora del Premi Càtedra Ideograma - UPF 2021
27.05.2021

El passat 27 d'abril es va reunir la Comissió Avaluadora de el Premi Càtedra Ideograma - UPF a el millor Treball de Fi de Màster en l'àmbit de la Comunicació Política i Institucional per emetre un veredicte final sobre la candidatura guanyadora.

En total, es van presentar 27 candidatures, procedents de 14 màsters de l'àmbit de la comunicació i amb un origen geogràfic de 12 ciutats diferents.

Davant l'elevat nombre de candidatures presentades i la seva qualitat acadèmica i metodològica, des de la Comissió Avaluadora es va decidir oferir la qualificació de finalista a 2 candidatures més, que han estat premiades amb un lot de llibres sobre Comunicació Política.

Pel que fa a la candidatura guanyadora, el treball escollit per unanimitat és la investigació: «El discurs populista a Twitter. Anàlisi de el cas de Santiago Abascal en la campanya electoral de l'10N », l'autora és Sandra Pallarés Navarro (Máster en Comunicación, Cultura, sociedad y política, UNED). Entre els motius de la seva elecció destaquen la qualitat en la presentació, una metodologia exhaustiva, la profunditat del seu marc teòric i la contextualització de la feina, a més d'un apartat de resultats i conclusions clars i aplicables a la realitat política i comunicativa actual.

Imatge. Guanyadora del Premi Càtedra Ideograma - UPF.

Des de la Càtedra ens disposem a treballar conjuntament amb la guanyadora per ampliar el camp que abasta el treball i aprofundir així en la seva investigació, la qual serà presentada en uns mesos en el marc d'activitats impulsades per la Càtedra.

Agraïm a tots aquells / es que han presentat una candidatura en aquesta primera edició de el Premi Càtedra Ideograma - UPF. Creiem que iniciatives d'aquest caràcter ens permeten enfortir els vincles entre l'àmbit acadèmic i professional vinculat a la comunicació política i institucional, objectiu pel qual neix la Càtedra i pel qual seguirem proposant activitats de caràcter divulgatiu.

Podeu consultar al següent enllaç el document de l'Acta de la reunió de la Comissió avaluadora.