Vés enrere Esfera digital, desinformació i ciutadania

Esfera digital, desinformació i ciutadania

Presentació del nou estudi de credibilitat de la Càtedra, amb un diàleg posterior per parlar sobre Twitter i la comunicació durant la pandèmia.

16.03.2021

Demà, dimecres 17 de març a las 18:30 hores a Espanya, la Càtedra Ideograma - UPF de Comunicació Política i Democràcia organitza el webinar Esfera digital, desinformación y ciudadanía.

Es presentarà el nou estudi de credibilitat de la Càtedra: «Análisis de la credibilidad de la información en Twitter según la tipología de líder de opinión, en el contexto de la Covid-19» i posteriorment, s'establirà un diàleg sobre l'ús de Twitter i la comunicació en pandèmia, moderat per l'Antoni Gutiérrez-Rubí i que contarà amb els següents ponents:

- Camino Rojodirectora de Polítiques Públiques i Filantropia de Twitter Espanya.

- Carmen Beatriz Fernández, consultora política i acadèmica. És professora convidada de la Universidad de Navarra, a on imparteix varies assignatures sobre la comunicació política i participa en línia d'investigació sobre desinformació i ciberpolítica. Dirigeix @DataStrategia i és socia fundadora de l'Organització de Consultors Polítics Llatinoamericans @OCPLA.

- David Álvarez, analista i consultor en social mitjana, especialitzat en l'àmbit de la política i els mitjans de comunicació. Ha treballat amb polítics i organitzacions polítiques per a la seva gestió en la comunicació digital, així com en la gestió i coordinació de la comunicació en xarxes de governs com el autonòmic balear. També ha treballat durant anys en l'assessorament de la gestió en xarxes socials per a múltiples mitjans de comunicació espanyols, tant en premsa com en televisió i ràdio (Atresmedia, Grup Prisa, Grup Z, Henneo, RTVE, Telemadrid, Vocento ...).

- Podeu seguir el debat en directe a través del nostre canal de YouTube: bit.ly/3tm2o6f