Vés enrere NOTÍCIA | Vols formar part de l’equip EUTOPIA de la UPF?

NOTÍCIA | Vols formar part de l’equip EUTOPIA de la UPF?

Converteix-te en Career Ambassador de la UPF i adquireix experiència per a la teva carrera!
07.10.2021

Uneix-te a aquest grup d’estudiants que treballen conjuntament amb el Servei de Carreres Professionals de les seves universitats.

El seu objectiu és crear una xarxa europea d’ofertes de treball, pràctiques i oportunitats d’aprenentatge, compartida mitjançant les xarxes socials i EUTOPIA. Aquesta xarxa ajuda altres estudiants a trobar empreses nacionals o internacionals per treballar-hi i també ajuda els estudiants entrants d'altres universitats EUTOPIA a establir-se a Barcelona.

Els Career Ambassadors també organitzen tallers oberts a tots els estudiants, professors i personal d’EUTOPIA per tal de crear vincles entre les diferents universitats associades i desenvolupar perfils d’èxit dins de la comunitat d’EUTOPIA.

Què fa un Career Ambassador?

1. Participa en reunions quinzenals amb la resta de Career Ambassadors de l’aliança EUTOPIA.
  2. Representa la UPF en aquest projecte.
  3. Pensa i suggereix activitats per millorar les oportunitats professionals d’ocupació de tots els estudiants i antics alumnes a l’estranger.
  4. Participa activament en les activitats proposades per altres membres de l'aliança EUTOPIA.
  5. Col·labora en l’organització de les activitats i en la seva difusió.

Què es busca?

1. Estar matriculat/ada en el curs acadèmic 2021-2022 de la UPF i, preferentment, també el curs 2022-2023.
  2. Tenir un alt nivell d’anglès.
  3. Tenir grans habilitats comunicatives (orals i escrites).
  4. Ser organitzat/ada.
  5. Ser treballador/a i responsable.
  6. Tenir habilitats socials.
  7. Estar interessat/ada en les relacions internacionals.
  8. Ser proactiu/iva i reactiu/iva.

Què s'ofereix?

1. Participar en un projecte europeu amb universitats de prestigi.
  2. Viatjar per Europa, sempre que sigui possible, per assistir a reunions periòdiques de Career Ambassadors.
  3. Treballar amb estudiants de diferents països.
  4. Contribuir activament a millorar el procés d’aprenentatge i el de les generacions futures.
  5. Millorar el teu currículum i adquirir noves habilitats i competències.
  6. Participar en la creació d’un nou model universitari europeu.
  7. Obtenir reconeixement acadèmic.

(No s'accepten més candidatures)