Vés enrere NOTÍCIA | Josep Armengol, nou “UPF Student Career Ambassador” pel projecte EUTOPIA

És estudiant de segon curs del grau en Dret i graduat en Global Studies

27.02.2023

L’estudiant de segon curs del grau en Dret i graduat en Global Studies, Josep Armengol, ha estat escollit nou Career Ambassador per la UPF dins l’aliança d’universitats EUTOPIA pel curs 2022-2023.

La seva tasca consisteix a representar la UPF i establir trobades amb la resta de Career Ambassadors d'aquesta xarxa universitària. Així mateix, i junt amb el Servei de Carreres Professionals, participa activament en tallers oberts a tots els estudiants i difon i proposa activitats relacionades amb la carrera professional.

L’aliança EUTOPIA reuneix ja 10 universitats i consisteix a crear una comunitat europea acadèmica inclusiva, amb ofertes de treball, pràctiques i oportunitats d’aprenentatge.