Vés enrere NOTÍCIA | Coneix la Sara Cardona, ambaixadora UNICAT de la UPF

NOTÍCIA | Coneix la Sara Cardona, ambaixadora UNICAT de la UPF

Actua com a referent i guia per a l’alumnat i els titulats i titulades de la UPF que vulguin fer carrera professional en institucions de la Unió Europea

28.02.2023

Sara Cardona, estudiant del grau en Global Studies, és una de les dotze ambaixadores UNICAT que durant aquest curs acadèmic s’encarrega de difondre les pràctiques i les oportunitats laborals que ofereix la Unió Europea (UE), així com els procediments de selecció de personal de les institucions europees; alhora, dona suport als esdeveniments que s’organitzin dins d’aquest àmbit. A més, actua com a referent i guia per a l’alumnat i els titulats i titulades que vulguin fer carrera professional en institucions de la Unió Europea.

Segons que explica la Sara, “ser ambaixadora UNICAT és una molt bona oportunitat per conèixer gent, no només d’arreu de Catalunya sinó d’arreu d’Europa, i participar en moltes experiències multiculturals, que als estudiants d’Estudis Globals ens encanta”. Les seves aficions inclouen conèixer gent, llegir i aprendre idiomes.

Projecte UNICAT Ambassador

El projecte UNICAT Ambassador es va crear l’any 2017 i està impulsat per la Delegació del Govern davant la UE, el Consell Interuniversitari de Catalunya i les universitats catalanes participants, amb el suport de la Secretaria d'Universitats i Recerca.

El passat setembre, la UPF va obrir la convocatòria per cercar un nou o nova estudiant que representés la Universitat en la xarxa d'ambaixadors universitaris. I la Sara va ser la persona seleccionada.

Les habilitats que es valoren per exercir com a ambaixador o ambaixadora UNICAT són els coneixements d'idiomes, les aptituds per treballar amb xarxes socials, la bona capacitat d'organització, la voluntat de compartir i d’aprendre, les excel·lents qualitats de comunicació i treballar amb un enfocament innovador i creatiu.

Tens dubtes?

Si tens alguna pregunta relacionada amb la carrera professional en institucions europees, pots contactar amb la Sara Cardona, a través de l’adreça electrònica [email protected]. També pots seguir-la a Twitter (@EUcareersUNICAT), a Instagram (@eucareersunicat) i a LinkedIn (UNICAT-EU Careers) per estar al dia de totes les novetats.