Us informem que el Servei de Carreres Professionals romandrà tancat de l’1 al 23 d’agost.

Si en un determinat moment, durant aquest període, les autoritats sanitàries determinen que les pràctiques no poden realitzar-se en format presencial:

• Les parts podran acordar continuar l'estada en format no presencial sense necessitat de modificar el conveni vigent.

• En el cas que no es puguin realitzar les pràctiques en format no presencial, l'entitat col·laboradora, d'acord amb l'estudiant, podrà ajornar les pràctiques fins que es puguin reprendre en modalitat presencial.

• Si la data de finalització o el nombre d’hores totals, en cas d’ajornament, canvia, s'haurà d’indicar mitjançant correu electrònic. Des de Carreres Professionals contactarem amb vosaltres per tal de modificar la documentació amb els canvis oportuns.

• Si hi ha intenció de rescindir el conveni, cal indicar l’últim dia de pràctiques que ha realitzat l’estudiant per tal que des de Carreres Professionals puguem gestionar el document de finalització anticipada de les pràctiques.

Us recordem que el curs vigent finalitza el 23 de setembre, per a qualsevol estada de pràctiques que s’allargui més enllà d’aquesta data, haureu de realitzar, via Campus Treball, una nova proposta de conveni que només es podrà tramitar si l’estudiant segueix matriculat a la Universitat.

Per a qualsevol dubte o consulta addicional, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a l'adreça [email protected].

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Servei de Carreres Professionals

Universitat Pompeu Fabra