Vés enrere BLOG | Estic a punt d’acabar el grau. I ara, què?

BLOG | Estic a punt d’acabar el grau. I ara, què?

Et donem alguns consells que poden ajudar-te a gestionar el teu futur professional

15.04.2020

Com a estudiant universitari, has estat rebent una formació orientada cap a un camp professional en què desenvoluparàs la teva activitat laboral. Però potser ara que estàs a punt d'acabar el grau, et trobes en un punt en el qual no saps quina direcció prendre, ni com actuar.

Estigues tranquil! No ets l'única persona que es fa aquestes preguntes davant d'un moment de canvi i incertesa. Els canvis i el no saber què passarà ens produeix por i incomoditat, i des del Servei de Carreres Professionals volem ajudar-te.

Llegeix l'article 'Estic a punt d'acabar el grau. I ara què?', escrit per una de les orientadores del nostre servei, i comença a gestionar el teu futur professional!