Acull estudiants en pràctiques

Ja has publicat la teva oferta al Campus Treball?

En un termini de 48 hores a partir de la publicació de l'oferta validarem que es compleixin tots els requisits de publicació d'ofertes recollits a la normativa de pràctiques de la UPF i activarem la teva oferta de pràctiques.

A partir d'aquí, començaràs a rebre les candidatures de tots aquells estudiants que estiguin interessats. Per fer el seguiment del procés de selecció, entra a Campus Treball, vés a "Gestionar ofertes i Cvs" i entra dins l'oferta que estiguis gestionant. No la trobes? Si l'oferta ja no està activa, la trobaràs dins "historial d'ofertes".

Altres serveis Altres serveis

Normativa de pràctiques Normativa de pràctiques

Reial Decret 592/2014 pel qual es regulen les pràctiques universitàries.

Reial Decret 1493/2011 pel qual es regulen els termes i les condicions d'inclusió en el Règim General de la Seguretat Social dels estudiants en pràctiques.

Normativa de pràctiques de la Universitat Pompeu Fabra.

Tens dubtes?

Servei de Carreres Professionals UPF