Atrás Mariona Rigau ha estat guardonada amb el segon premi al millor TFM en Benestar Planetari

Mariona Rigau Sabadell, alumna del Màster en Salut Pública, ha obtingut el segon premi amb el seu TFM titulat “Ambient air pollution, urban green spaces and childhood overweight and obesity: a Health Impact Assessment for Barcelona, Spain”. El treball ha estat tutoritzat per Jeroen de Bont i Natalie Mueller, obtenint una puntuació de 83 punts i una dotació econòmica de 500€.
09.11.2022

La convocatòria del millor treball de fi de màster en Benestar Planetari ha estat convocada Vicerectorat per al compromís social i la igualtat. Els premis estan cofinançats per la Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic ESCI-UPF i per la Barcelona School of Management-UPF. La convocatòria es va celebrar el passat setembre i va estar organitzat per la Universitat Pompeu Fabra, la UPF-BSM.

Mariona Rigau Sabadell és alumna del Màster en Salut Pública i ha obtingut el segon premi (dotat amb 500€) amb el TFM “Ambient air pollution, urban green spaces and childhood overweight and obesity: a Health Impact Assessment for Barcelona, Spain”. Els seus tutors de TFM han estat Jeroen de Bont y Natalie Mueller.

El Benestar Planetari s'entén com una extensió del concepte de Salut Planetària cap a una gamma més àmplia d'àrees relacionades amb el benestar, posant èmfasi en la importància del treball interdisciplinari entre les ciències socials, les humanitats, les ciències de la vida i la tecnologia. En aquest sentit, el benestar individual i social es converteix en un objectiu general de la societat, amb una naturalesa multidimensional que inclou riquesa, equitat, medi ambient i altres béns públics, com la salut i l'educació.

La UPF promou una acció transversal, multidisciplinària i interdisciplinària en el camp del Benestar Planetari (Planetary Wellbeing) i vol contribuir al coneixement i comprensió del conjunt de problemes complexos, interrelacionats i sistèmics que afronta el benestar humà, animal i del mateix planeta, com a ecosistema global, i en la identificació de solucions integrades, innovadores i interdisciplinàries a aquests problemes.