Atrás La UPF amplia el seu codi sobre conductes violentes, discriminatòries i d'assetjament

La Universitat Pompeu Fabra ha aprovat recentment uns principis d’actuació en matèria d’igualtat de gènere, adreçats al personal d’administració i serveis, personal docent i investigador i estudiants. La nova normativa insta els tres col·lectius a vetllar per eliminar els estereotips de gènere i la discriminació per raó de sexe, orientació sexual o identitat de gènere, i a tenir una actitud respectuosa i correcta.
10.03.2021

El Consell de Govern de la UPF va aprovar en la seva sessió del 24 febrer de 2021 una normativa que amplia el Codi de la Universitat sobre conductes violentes, discriminatòries i d’assetjament, vigent des de fa gairebé sis anys. L’annex recull els principis d’actuació personal i professional que han de regir l’actuació entre els membres de la comunitat universitària i amb el personal de de les empreses contractades que desenvolupen la seva jornada a les dependències de la UPF.

L’annex aprovat diferencia els principis d’actuació en matèria d’igualtat de gènere adreçats, d’una banda, al personal docent i investigador (PDI) i al personal d’administració i serveis (PAS), els dos col·lectius que porten a terme la seva tasca professional a la Universitat, i de l’altra, al col·lectiu d’estudiants. Dins de l’apartat de PAS i PDI, hi ha un bloc dedicat al personal docent i investigador sobre l’aplicació dels principis a l’activitat docent, de tutoria i de supervisió.