Atrás Convocatòria de La Fundació ”la Caixa”-10 beques de doctorat INPhINIT destinades a joves investigadors al departament MELIS

La Fundació ”la Caixa” convoca 65 beques de doctorat INPhINIT destinades a joves investigadors, de qualsevol nacionalitat, que desitgen dur a terme estudis de doctorat en territori espanyol o portuguès. Aquest programa de beques té l'objectiu de donar suport als millors talents científics i fomentar la recerca d'alta qualitat i innovadora a Espanya i Portugal mitjançant la contractació d’estudiants internacionals excel·lents, als quals s'ofereix un entorn atractiu i competitiu per fer recerca puntera.

08.11.2022

Les beques de doctorat INPhINIT ofereixen un salari altament competitiu i oportunitats complementàries per a la capacitació en habilitats transversals mitjançant sessions de formació anuals, incentius en finalitzar la tesi, i un conjunt d'aspectes que situen aquestes beques entre les més atractives i completes d’Europa.

10 d'aquestes posicions s'oferten per a dur a terme els estudis de Doctorat al Departament de Medicina i Ciències de la Vida de la Univetrsitat Pompeu Fabra.

Aquest programa s'articula en dues modalitats:

• Incoming: 35 beques per a investigadors que desitgin realitzar el seu projecte de doctorat en els centres espanyols acreditats amb el distintiu Severo Ochoa o María de Maeztu i els Instituts de Recerca Sanitària Carlos III i els centres portuguesos avalats com a "excel·lents" per la Fundação de Ciência e Tecnologia.
    Més informació

• Retaining: 30 beques per a investigadors que vulguin portar a terme el seu projecte de doctorat en qualsevol àmbit de la recerca i en qualsevol universitat o centre de recerca d'Espanya o Portugal.
    Més informació

Per a qualsevol suggeriment o consulta, si us plau adreça't a: [email protected].