Atrás Convocat el II Premi al millor TFG en Biologia Humana

Convocat el II Premi al millor TFG en Biologia Humana

La Càtedra Eugin–UPF de Reproducció Humana Assistida convoca la segona edició del Premi Càtedra Eugin – UPF al millor TFG de Biologia Humana de la UPF en els camps de la reproducció assistida, la biologia del desenvolupament o la genètica.

01.10.2021

Finalitat

Per tal de promoure les vocacions científiques i l’excel·lència la Càtedra Eugin–UPF de Reproducció Humana Assistida convoca el II Premi Càtedra Eugin – UPF al millor treball de fi de grau de Biologia Humana de la UPF (TFG) en els camps de la reproducció assistida, la biologia del desenvolupament o la genètica.

Requisits de participació

• Estudiants matriculats de l’assignatura Treball de Fi de Grau del grau en Biologia Humana de la Universitat Pompeu Fabra en el curs 2020-2021.
  • Estudiants que hagin obtingut una qualificació igual o superior a 5 en aquesta assignatura.
  • Estudiants que hagin desenvolupat el seu treball de fi de grau en els camps de la reproducció, el desenvolupament o la genètica.
  • Es consideraran tant treballs experimentals com computacionals, així com revisions bibliogràfiques.
  • Els treballs poden estar escrits en català, castellà o anglès.

Termini de presentació de candidatures: 15 d’octubre

Resolució del premi: 25 d’octubre

Acte de lliurament del premi: 27 d’octubre, a les 18:00h (Aula 61.127 Dr. Aiguader, 80. Barcelona)

Presentació de candidatures

On: Registre electrònic de la UPF  mitjançant instància general electrònica, que podeu trobar a la Seu Electrònica, a catàleg de procediment i tràmits.

Abans de començar el tràmit s’informa de com us podeu identificar electrònicament (idCAT Mòbil, idCAT, Cl@ve, T-Cat, DNi-e, etc)

Cal que complimenteu aquesta instància general electrònica indicant:

• a l'apartat DEMANO: Sol·licitud de participació a la convocatòria del premi Càtedra Eugin-UPF al millor treball de fi de grau
  • a Òrgan o servei a qui adreceu la sol·licitud: DIRECTOR DE LA CÀTEDRA EUGIN-UPF (en majúscules i en català, tal com està escrit) adreçat al Director de la Càtedra Eugin-UPF, adjuntant-lo a la instància general electrònica. Caldrà identificar el TFG indicant-ne el títol.

Nombre i import del Premi

Es concediran tres premis de 300€, 200€ i 100€ respectivament, per bé que el jurat pot declarar-los deserts o concedir accèssits sense dotació econòmica que creguin oportuns.

Consulta les Bases i Requisits de participació