• Pràctiques extracurriculars realitzades durant el curs i/o durant l'estiu (BH i MED)
  • Pràctiques dins del marc del TFG (BH i MED)
  • Pràctiques dins del programa de mobilitat (BH i MED)
  • Pràctiques dins del rotatori extern (MED)
  • Pràctiques tutelades (BH)

​Qüestions prèvies:

La tramitació del conveni de pràctiques s’ha de fer a través de l’aplicació Campus Treball abans d’iniciar-se les pràctiques.

El període mínim per tramitar un conveni de pràctiques és de 10 dies d'antelació. No es poden fer convenis amb caràcter retroactiu.

Les pràctiques que es realitzin durant el mes d'agost, és imprescindible que la tramitació s'iniciï no més tard del dia 1 de juliol.

Els estudiants poden realitzar un màxim de 800 hores per curs acadèmic.

Procediment per tramitar un conveni de pràctiques (a partir del 16 de març de 2021):

1.- ESTUDIANT:

Has d’accedir a l'aplicació Campus Treball a través de la icona de les aplicacions al Campus Global o bé directament a través d'aquest enllaç i seguir aquests passos:

1. Completa les dades del teu CV
  2. Inscriu-te al tauler d’ofertes “23-SALUT
  3. Comunica a l'entitat on faràs les pràctiques el nom del tauler d'ofertes (23-SALUT”) perquè puguin assignar-te la pràctica en Mode directe a través de l'opció "Ja conec l'estudiant" dins el seu perfil del Campus Treball.

Per a més informació sobre el funcionament:

-          videotutorial específic per a estudiants.

-          Com gestionar les pràctiques i tramitar un conveni

Consultes sobre la gestió de les pràctiques a través de Campus Treball: [email protected]

2.- ENTITAT que acull un estudiant en pràctiques

Has d'accedir a Campus Treball i seguir aquests passos:

1. Dona’t d’alta com a entitat col·laboradora a Campus Treball, si encara no ho has fet.
  2. Inicia sessió a Campus Treball
  3. A la pàgina inicial, selecciona l’opció Ja conec a l’estudiant
  4. Escull el tauler d’ofertes “23-SALUT” (Cal que l’estudiant estigui prèviament inscrit en aquest tauler)
  5. Selecciona “Crea una oferta” dins del tauler
  6. A l’apartat “Candidat/a” selecciona l’opció Mode d’assignació de l’oferta : “Mode directe” i indica el nom complet de l’estudiant i el seu DNI.
  7. Completa les dades a través de les opcions “Afegir informació” i “Editar hores”.
  8. Per indicar el tutor de l'estudiant durant les practiques: pestanya "entitat col·laboradora", "editar" i pestanya "ubicació i usuaris"
  9. Clica a “Enviar proposta de pràctica” per a la revisió de la Universitat.

Per a més informació sobre el funcionament:

-          Vídeo Tutorial especific per a entitats col·laboradores

-          Com tramitar un conveni quan acullo estudiants en pràctiques

-          Manual d’ús per a les entitats col·laboradores

3.- REVISIÓ I VALIDACIÓ

La Universitat revisarà i validarà la informació que heu entrat a Campus Treball i us enviarà un email amb les indicación dels següents passos a seguir.

Podeu fer el seguiment de l’estat de la pràctica als apartats TASQUES i NOTES que trobareu a Campus Treball sobre l’estat de la pràctica.

4.- SIGNATURA DEL CONVENI DE PRÀCTIQUES

Un cop la pràctica estigui definitivament validada per la Universitat, l’estudiant i l’entitat col·laboradora, us enviarem un correu electrònic amb la documentació per signar i les indicacions del procés a seguir.