Back ASSISTÈNCIA SANITÀRIA convoca el seu Programa de Beques per a Professionals de la Salut (11a edici

17.01.2019

Un any més, s’obre la convocatòria del Programa de Beques d’Assistència Sanitària, que arriba a la seva 11a edició consecutiva des del curs 2008-09. L’entitat posa a disposició dels estudiants de màster o postgrau de l’àmbit de la salut (en el seu sentit més ampli i inclusiu: medicina, infermeria, odontologia, fisioteràpia i fins i tot biologia i altres especialitats) de les universitats catalanes un programa de beques que cobreix el 50% de l’import de la matrícula, amb un sostre de 1.000 euros per a cada becat. Els estudiants matriculats en el curs acadèmic 2018-19 poden presentar la sol·licitud fins al 26 d’abril i es manté la dotació total de 30.000 euros. Tota la informació sobre el procediment de sol·licitud, terminis, normativa, etc. està disponible a la web, tant en català com en castellà.

Per més informació:

SDG - Sustainable Development Goals: