Vés enrere Configura’t la WiFi!

Configura’t la WiFi!

No saps què és eduroam? Encara no l’has configurat? Tens alguna incidència per fer-ho? T’expliquem com fer funcionar la WiFi de la UPF

07.10.2021

Eduroam és una xarxa sense fils que permet connectar-te a internet a tots els campus i edificis de la Universitat. Es tracta d’una iniciativa mundial a la qual diferents institucions, majoritàriament educatives, s’han adherit.

Mitjançant eduroam, amb una única configuració, et pots connectar a internet des dels campus de la UPF i també des de diferents universitats, biblioteques, escoles… d’arreu del món! Visita la seva web i Coneix millor eduroam.

A la UPF pots configurar el teu dispositiu mòbil per connectar-te mitjançant l’eina d’autoconfiguració anomenada CAT (Configuration Assistant Tool). T’expliquem com fer-ho en tres senzills passos:

1. Connecta’t a internet

Si el teu dispositiu no té connexió a les xarxes 3G de telefonia, pots fer servir la xarxa CONFIG@WIFI que trobaràs a diferents espais (Biblioteca/CRAI de la Ciutadella, del Poblenou i del Mar, Àrea Tallers del campus del Poblenou i edifici docent del campus del Mar).

1. Configura el teu dispositiu

Si estàs connectat a la xarxa CONFIG@WIFI el sistema et redirigeix a l’eina d’autoconfiguració. Si no ho estàs, obre el navegador i ves a cat.eduroam.org

cat.eduroam.org

1. Indica el teu usuari

Un cop configurat el teu dispositiu, el sistema et demanarà que indiquis el teu usuari (en format [email protected]) i la teva contrasenya d’accés als serveis TIC.

No te'n surts? T’has trobat amb alguna incidència? Potser aquestes recomanacions et poden ajudar:

• Elimina la configuració prèvia d’eduroam si en tenies una d’anterior.
  • Si has canviat recentment la contrasenya del teu usuari UPF, hauràs d'introduir-la a la configuració existent d’eduroam.

Si encara tens dubtes, pots revisar la nostra guia d’eduroam, amb indicacions específiques que detallen la configuració segons el sistema operatiu de cada dispositiu: