Vés enrere

Arriba el nou UPFinder, l’eina de descoberta de la Biblioteca

Es posa en funcionament una eina de nova generació que millora la cerca integrada de milions de recursos

26.07.2021

La Biblioteca ha posat en funcionament una nova plataforma de gestió bibliotecària amb l’objectiu de modernitzar el sistema. El nou sistema, ALMA-PrimoVE, que incorpora la darrera tecnologia, ofereix grans avantatges:

• És una eina més potent, eficient i amigable, per buscar i descobrir llibres, revistes, articles, tesis, TFG, TFM… entre els milions que tens a disposició.
  • Millora la cerca:
    • És més simple i ràpida: amb un sol clic s’accedeix a tots els recursos de la Biblioteca i és molt fàcil ampliar-la a d’altres biblioteques
    • Ofereix recomanacions automàtiques de recursos
    • Mostra el prestatge virtual
    • Permet navegar a través de les cites dels documents
  • Proporciona una experiència personalitzada. “Identifica’t” amb el compte de Campus Global per:
    • Demanar documents, fer renovacions i veure els documents en préstec
    • Accedir directament al text complet de la biblioteca digital
    • Crear llistes de documents favorits
  • És accessible des de qualsevol dispositiu: ordinador, mòbil, tauleta, etc.

ALMA-PrimoVE és el sistema adoptat per les principals biblioteques universitàries del món. En el cas de Catalunya s’ha posat en marxa conjuntament a totes les biblioteques universitàries i la Biblioteca de Catalunya i ha estat un projecte coordinat pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC).

Tot i que el sistema ja està operatiu, ens trobem en una fase inicial de configuració. Durant els propers mesos s’incorporaran noves funcionalitats i millores que ens permetran donar un servei més àgil i eficient a tota la comunitat universitària.

Accedeix al nou UPFinder!

Ja l’has provat? Fes-nos arribar els teus dubtes i comentaris per CAU.

Multimèdia

Categories: