Vés enrere El nou UPFinder

El nou UPFinder

01.10.2021

El nou cercador de la Biblioteca és una eina molt potent, eficient i amigable, per buscar i descobrir llibres, revistes, articles, tesis, TFG, TFM… entre els milions que en tens a disposició.

• Millora la cerca:
    • És més simple i ràpida: amb un sol clic s’accedeix a tots els recursos de la Biblioteca i és molt fàcil ampliar-la a d’altres biblioteques
    • Incorpora la cerca per veu i disposa de molts filtres
    • Ofereix recomanacions automàtiques de recursos
    • Mostra el prestatge virtual
    • Permet navegar a través de les cites dels documents

• Proporciona una experiència personalitzada. “Identifica’t” amb el compte de Campus Global per:
    • Demanar documents, fer renovacions i veure els documents en préstec
    • Accedir directament al text complet de la biblioteca digital
    • Crear llistes de documents favorits

• És accessible des de qualsevol dispositiu: ordinador, mòbil, tauleta, etc.

ALMA-PrimoVE és el sistema adoptat per les principals biblioteques universitàries del món. En el cas de Catalunya s’ha posat en marxa conjuntament a totes les biblioteques universitàries i la Biblioteca de Catalunya i ha estat un projecte coordinat pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC).

Tot i que el sistema ja està operatiu, durant els propers mesos s’incorporaran noves funcionalitats i millores que ens permetran donar un servei més àgil i eficient a tota la comunitat universitària.

Accedeix al nou UPFinder!

Ja l’has provat? Fes-nos arribar els teus dubtes i comentaris per CAU.