Vés enrere Humanities Social Sciences (HSS), nova col·lecció de revistes a text complet de Cambridge University Press

20.05.2020

Humanities Social Sciences (HSS) és una base de dades que dona accés al text complet de més de 220 revistes dels àmbits temàtics de les humanitats i de les ciències socials. Es tracta de publicacions de Cambridge University Press, amb una alta qualitat acadèmica.

Dels seus continguts, en destaquem les àrees següents: història, lingüística, literatura, política i relacions internacionals, estudis socials i economia i empresa.

Pots accedir a Humanities Social Sciences (HSS) des de:

Recorda que, si hi accedeixes des de fora de la UPF, hauràs d’autenticar-te amb l'usuari i la contrasenya del Campus Global quan t'ho demani.