Vés enrere Actualització de MATLAB disponible

Actualització de MATLAB disponible

Ja pots fer servir MATLAB R2020a

27.04.2020

MathWorks ha alliberat la nova versió de MATLAB, l’eina de programari matemàtic que incorpora un entorn de desenvolupament amb un llenguatge propi. Pots consultar les millores de la versió a la web de MathWorks.

Mitjançant un acord amb MathWorks, empresa desenvolupadora de MATLAB, la Universitat ofereix llicències gratuïtes d'aquest programari per als membres de la comunitat universitària. Un dels principals avantatges de l’acord és la disponibilitat de tots els toolbox de l’aplicació.

Pots consultar la nostra guia de MATLAB per saber com instal·lar-ho al teu equip. En cas que ja ho tinguessis instal·lat, hi trobaràs informació per poder fer l’actualització a l'última versió.

Recorda que MATLAB també es troba disponible a MyApps, la plataforma d’aplicacions al núvol de la UPF.