Vés enrere Servei de préstec de portàtils per als estudiants, ara en autoservei!

Servei de préstec de portàtils per als estudiants, ara en autoservei!

19.04.2021

A partir del 19 d’abril el servei de préstec d’ordinadors portàtils s’ofereix en autoservei. D’aquesta manera, tindràs més flexibilitat i seràs més autònom per treure aquests equipaments en préstec i utilitzar-los a la teva conveniència, els dies laborables, dissabtes i festius, durant l’horari de prestació del servei.

A cada una de les tres seus de la Biblioteca/CRAI, i prop de la zona d’entrada, hi ha un mòdul d’autoservei amb els portàtils.

Si ets estudiant UPF, només cal que t’identifiquis a la pantalla tàctil del mòdul, amb el teu codi i i la teva contrasenya de Campus Global. Després d’acceptar les condicions del servei, s’obrirà un dels armariets, d’on hauràs de retirar el portàtil i el carregador. El sistema t’indicarà l’hora màxima de retorn i, a més, rebràs un correu amb aquesta informació.

Recorda que el préstec és per un termini màxim de quatre hores, no renovables.

Per retornar l’equipament, només cal que apropis el codi de barres del portàtil al lector del mòdul. Com en el moment de fer el préstec, s’obrirà el mateix armariet: hauràs de posar-hi dins portàtil i carregador i, després, tancar-lo.

Si tornes el portàtil amb retard, no podràs fer-ho des del mòdul d’autoservei, sinó que t’hauràs d’adreçar al taulell de la Biblioteca/CRAI i tindràs un bloqueig en el servei de préstec.

Per evitar la propagació de la Covid-19, cal que segueixis en tot moment les indicacions higièniques establertes: quan agafis el portàtil i el carregador i també abans de fer el retorn, els hauràs de netejar amb els materials que trobaràs al costat del mòdul d’autopréstec.

Pots consultar en temps real el nombre de portàtils disponibles a la pàgina inicial de la web.

Més informació: Préstec d'ordinadors portàtils.