Vés enrere

Serveis de Biblioteca i Informàtica a partir del 7 de juny del 2021

07.06.2021

Imatge inicial

Les nostres instal·lacions als tres campus estan obertes amb mesures de seguretat i amb l'aforament limitat (50%).

En tots els espais oberts als usuaris, el fons bibliogràfic està de lliure accés.

Es pot accedir a totes les sales de lectura per a l'estudi i el treball individuals i a les aules d’informàtica. També al Dipòsit de les Aigües i a la sala de doctorands de la Ciutadella, i a les sales per a estudiants de postgrau del Poblenou.

De moment, romanen tancades les sales de treball en grup i d’altres sales de treball col·laboratiu, a excepció de dues sales de treball en grup de la Biblioteca/CRAI del Poblenou, que poden reservar-se amb cita prèvia.

Consulta els horaris d’obertura i d’atenció:

Pel que fa als serveis, destaquem:

• La Factoria ofereix el servei d’atenció per videoconferència en lloc d'atenció presencial.
  • El Punt d’Informació a l’Estudiant (PIE) fa atenció presencial només per a tràmits i amb cita prèvia.

Segueix-nos a Twitter @bibliocraiUPF per estar al corrent de tot, en tot moment.

Multimèdia

Categories: