Vés enrere Nou catàleg de programari

Nou catàleg de programari

Tot el programari que la Universitat posa a la teva disposició per a la docència i la recerca, aplegat i consultable en una sola pàgina.

28.10.2020

Et preguntes si una aplicació està disponible a MyApps? Vols saber si la pots tenir a l'ordinador del teu despatx? Et demanes de quines pots disposar al teu ordinador particular?  Les respostes a totes aquestes preguntes, les trobaràs al nou Catàleg de programari.

El Catàleg de programari és un recull del programari, ordenat de la A a la Z, que la Universitat posa disponible per a la docència, la recerca o, fins i tot, l’ús privat, que inclou per a cada aplicació les informacions necessàries per poder-la utilitzar adequadament. Des d’aquesta pàgina podràs consultar la disponibilitat del programari a les aules d'un campus en concret, demanar que l’instal·lem a l’ordinador del teu despatx, sol·licitar que l’assignem a MyApps a les assignatures que ho requereixen, descarregar el programari lliure, etc.  També hi trobaràs les guies d'instal·lació o de configuració d'aquelles aplicacions que ho necessiten.

Si hi busques i no hi trobes una aplicació determinada és perquè encara no la tenim. En aquest cas pots contactar amb la unitat del Servei d'Informàtica del teu campus i fer-nos arribar la teva proposta per tal que n’estudiem l’adquisició o en gestionem la posada a disposició dels usuaris.