Vés enrere ClinicalKey Student: llibres de text, vídeos i imatges de biomedicina

ClinicalKey Student: llibres de text, vídeos i imatges de biomedicina

Hi trobaràs molts llibres recomanats pels teus professors

16.10.2020

ClinicalKey Student és una plataforma d’aprenentatge interactiu que conté milers de publicacions i recursos de l’àrea de medicina. Dona suport a estudiants i professors i ajuda a desenvolupar la pràctica clínica dels futurs professionals mèdics amb diferents eines d’estudi col·laboratiu.

La primera vegada que hi accedeixes t’has de registrar com a usuari. Amb el perfil personal podràs utilitzar l’opció Bookshelf, que permet destacar contingut, crear apunts i notes, compartir-les i exportar-les a OneNote.

Inclou:

• 150 manuals de referència en castellà sobre més de 40 especialitats mèdiques. Hi pots trobar, entre d’altres: Sobotta Atlas de anatomía humana, Farreras-Rozman. Medicina Interna, Guyton & Hall Tratado de Fisiología Médica i Sabison Tratado de Cirugía.
  • Més de 190 vídeos de pràctiques de disseccions anatòmiques i exemples instructius d’exploracions clíniques.
  • Més de 60.000 imatges d’alta qualitat que podràs utilitzar per fer treballs i presentacions
  • Més de 1.500 resums d’accés ràpid que simplifiquen les descripcions mèdiques de malalties complexes, en sinopsis fàcils d’entendre.

Pots accedir a ClinicalKey Student des de: