Vés enrere Presentem els casos d'èxit de la UPF en l'ús de serveis al núvol a la TSIUC'18

Presentem els casos d'èxit de la UPF en l'ús de serveis al núvol a la TSIUC'18

Jordi Mas, cap de la Unitat de Desenvolupament i Operacions, presenta l’experiència de la nostra universitat amb el cloud computing
12.12.2018

Jordi Mas al TSIUC'18

La UPF va apostar fa quasi una dècada per l’ús de serveis informàtics al núvol. El correu electrònic a Gmail va ser un dels primers -i potser dels més coneguts- casos d’èxit d’aquesta política, que també s’ha seguit en aplicacions de gestió acadèmica, recursos humans, e-learning o administració electrònica.

En Jordi Mas, cap de la Unitat de Desenvolupament i Operacions del Servei d’Informàtica de la UPF, ha presentat els Casos d’èxit a la UPF en l’ús d’infraestructures, aplicacions i serveis al núvol a la Trobada dels Serveis Informàtics de les Universitats de Catalunya (TSIUC’18)

La trobada, que aquest any té com a lema Tecnologies i tendències al núvol, és un fòrum obert que afavoreix l’intercanvi d’experiències i la col·laboració entre universitats i centres de recerca i el debat sobre tendències futures.

En Jordi Mas ha parlat sobre l’experiència adquirida aquests anys a la UPF en l’ús dels serveis al núvol i sobre els aspectes tecnològics, organitzatius i econòmics que cal considerar. També ha presentat els projectes passats, presents i futurs de la UPF, en el marc d’un projecte transversal de transformació digital de la universitat.