Vés enrere UPFinder: nou buscador de continguts de la Biblioteca

UPFinder: nou buscador de continguts de la Biblioteca

A partir d’ara, trobar informació et serà més fàcil i senzill! El nou cercador UPFinder aglutina els continguts del catàleg de la Biblioteca, la Biblioteca digital i l’e-Repositori, que abans calia cercar per separat.

06.04.2018

L' UPFinder és el nou cercador de continguts de la Biblioteca que et permetrà, amb una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació:

• Recursos electrònics: llibres i revistes, articles i la majoria de bases de dades

• Recursos físics: llibres, revistes, audiovisuals, etc.

• e-Repositori: producció científica, tesis, TFG, TFM, models d’examen, etc.

Novetats principals:

• Caixa de cerca única integrada a la web de Biblioteca i Informàtica. Hi trobaràs documents procedents del catàleg de la Biblioteca, de la Biblioteca digital i de l’e-Repositori, que abans calia cercar per separat

• Cerca més fàcil i intuïtiva. Els resultats es presenten de manera uniforme, independentment del format (llibres, articles de revista, tesis doctorals...)

• Accés al text complet més ràpid a través d’un botó fàcilment visible

• Disseny més actual i adaptable a qualsevol dispositiu mòbil

A la guia d’ús de l'UPFinder trobaràs tota la informació que necessitis.

L’UPFinder és fruit del treball conjunt amb la resta de biblioteques universitàries del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), que també estan implementant el cercador o ho faran en breu.

La teva opinió és important per a nosaltres! Fes arribar els teus suggeriments o comentaris a [email protected].