Vés enrere Renovació del servei d'accés remot als recursos interns (VPN)

Renovació del servei d'accés remot als recursos interns (VPN)

20.03.2018

El Servei d'Informàtica ha portat a terme la renovació del sistema d'accés remot als recursos interns (VPN) de la UPF amb l'objectiu de millorar el servei, tot aconseguint, alhora, reduir-ne els costos i evitar l'obsolescència tecnològica.

Aquest servei permet:

• Accés a xarxes privades de recerca
  • Accés a servidors d'aules per a pràctiques des de casa
  • Accés a l'ordinador del despatx des de fora de la Universitat

El nou sistema estarà operatiu a partir del dia 12 de març sense que es doni de baixa el sistema actualment vigent; de manera que, fins al 30 de juny, conviuran els dos. A partir del 30 de juny es donarà de baixa el sistema antic.

Als usuaris d'aquest servei, se'ls recomana que, per tal de poder gaudir de les millores que incorpora el nou sistema, facin el canvi com més aviat millor i no ho deixin pel final.

Trobareu tota la informació sobre el nou VPN i les instruccions per utilitzar-lo a la guia per Establir una connexió VPN a la Universitat.