Vés enrere La Biblioteca/CRAI participa a les XVIII Jornadas CRAI, que tenien per lema 'Un modelo de biblioteca académica para construir el futuro”

Anna Magre, cap de La Factoria, hi va presentar “La Factoria, un servicio integral de apoyo a la docencia de la Biblioteca/CRAI de la UPF”

02.06.2023

La Biblioteca/CRAI de la UPF va participar en la taula sobre suport a la docència i l’aprenentatge de les XVIII Jornadas CRAI, que van tenir lloc el 25 i 26 de maig a la Universitat d’Alacant.

Anna Magre, cap de La Factoria, va presentar el model d’aquest servei de suport a la docència de la Universitat Pompeu Fabra. Va fer èmfasi en l’aposta estratègica de la Biblioteca/CRAI de la UPF per formar equips de perfils professionals diferents per oferir suport a la docència i l’aprenentatge i en com l’organització flexible, escalable i propera als usuaris respon de manera eficaç i àgil a les necessitats de cada col·lectiu a cada moment.

Aquest servei requereix un estil innovador per part dels professionals implicats a causa, sobretot, dels canvis en l’entorn i de la diversitat d’estils d’aprenentatge de les noves generacions d’estudiants. Per això es constata que la col·laboració entre professionals de perfils diferents, com ara bibliotecaris, informàtics i pedagogs, contribueix a l’èxit del suport a la docència i a l’aprenentatge i en definitiva, a la millora de resultats i, també, a una percepció favorable dels serveis de la Biblioteca/CRAI entre la comunitat universitària.

Descobreix tot els serveis i el suport que t’ofereix La Factoria.

04. Educació de qualitat