Vés enrere La promoció 1997 de Periodisme de la UPF celebra el seu 25è aniversari

La promoció 1997 de Periodisme de la UPF celebra el seu 25è aniversari

El Campus del Poblenou va acollir el 24 de febrer una trobada amb l’assistència d'una quarantena d'alumni UPF i professorat dels estudis en Periodisme.

24.02.2023

Una quarantena de titulats i titulades de la promoció 1997 de la Llicenciatura en Periodisme de la Universitat Pompeu Fabra van celebrar un acte commemoratiu del 25è aniversari de la seva graduació el passat divendres 24 de febrer, una trobada per reforçar el vincle entre alumni i Universitat.

L'acte, que va tenir lloc a la Sala Aranyó del Campus del Poblenou, va estar organitzat pel Programa Alumni UPF i per un comitè format per membres de la promoció: els alumni UPF Ricard Baena, Silvia Ferrer, Eli Vivas i Montse Llamas.

La trobada va començar amb una presentació a càrrec de Mireia Mata, alumni de la Llicenciatura en Dret (1995) i en Periodisme (1997) i cap del Programa Alumni UPF. Conduïda per Ricard Baena i Silvia Bueso, també va incloure els parlaments de Carles Pont, degà de la Facultat de Comunicació, responsable de l'àmbit de grau i qualitat, i Marcel Mauri, director dels estudis en Periodisme.

"Per què vas estudiar Periodisme a la UPF?"

Aquesta va ser la pregunta que es va plantejar a la quarantena d'alumni UPF de la promoció que van assistir a la trobada, que van intervenir per recordar la decisió que van prendre fa més de vint anys enrere.

Així mateix, durant les intervencions, cada alumni va presentar-se i explicar la seva trajectòria professional des que van titular-se a la Pompeu fins al moment actual.

Records i anècdotes

L'acte també va comptar amb professorat històric de la Universitat, com ara Jose Maria Casasús, Jaume Guillamet, Andreu Claret, Salvador Alsius i Toni Esteve, que van participar activament en la sessió amb anècdotes del millor (i el pitjor) que recorden d'aquella època.

La vetllada va acabar amb una presentació d'Eli Vivas d'una enquesta realitzada ad hoc per a l'acte, fotografies del moment en què estudiaven a la Pompeu i vídeos dels titulats i titulades que no van poder assistir a la trobada. Finalment, el seu parlament va donar pas a un sopar de cloenda, servit per la Fundació Canpedró.

> Àlbum de fotos de la trobada de la promoció 1997 de Periodisme

25è Aniversari promoció de Periodisme (1997)