Vés enrere

BUTLLETÍ | La UPF, en el top 10 de les universitats joves del món

Per primera vegada aconsegueix posicionar-se dins el top 10 mundial d’aquesta classificació. El THE Young University Ranking 2020 que inclou un total de 414 centres menors de cinquanta anys, situa la Pompeu Fabra en la primera posició de l’Estat i la 5a. d’Europa.

30.06.2020

Imatge inicial

El Young University Ranking de Times Higher Education ens situa la desena millor universitat jove del món, d'un total de 414 institucions amb menys de 50 anys de trajectòria. Estem contentes, la UPF ens hem fet un lloc entre les universitats de més prestigi del món: som la primera universitat a escala estatal i la cinquena a tota Europa. El nostre èxit és també teu, celebrem plegats aquests resultats!

Quina bona manera de tancar el curs. Ara que l'activitat baixa una mica i per adaptar-nos, durant les pròximes setmanes rebràs aquest butlletí quinzenalment i, com sempre, amb tot allò que des d'Alumni UPF volem compartir amb tu. Benvingut juliol!

Multimèdia

Categories: