Vés enrere Descobreix el talent alumni protagonista del Calendari d'Advent "2022 Amb Ulls UPF"

Us desitgem unes bones festes presentant-vos una selecció del talent format a la UPF i la seva aportació de valor aquest 2022.

01.12.2022

Les Universitats són la principal font de generació de talent que contribueix a millorar el món en el qual vivim. I, a la Pompeu, ens omple d'orgull el talent dels i les alumni UPF.

Per això, durant tot el mes de desembre, desvelem una selecció de persones graduades a la Universitat Pompeu Fabra que, enguany, han fet una aportació de valor a la nostra societat o han obtingut reconeixements per la seva tasca o projecte en els següents àmbits:

• Cultura i Creativitat
  • Benestar Planetari